Istruzione di Cunnessione di Porti Oliu per Motoru di Viaghju

Un Motoru di Viaghju à doppia velocità hà di solitu Quattru porti chì devenu esse cunnessi à a vostra macchina. È un Motore di Viaghju à sola velocità hà solu trè porti necessarii. Per piacè, truvate u portu giustu è cunnette currettamente a vostra fine di raccordu di mangu à i porti d'oliu.

Portu P1 & P2: porti principali di l'oliu per l'entrata è a presa d'oliu di pressione.

Ci hè dui grandi porti situati à mezu à u collettore. Di solitu sò i più grandi dui porti di un Motoru di Viaghju. Sceglite unu cum'è u portu d'entrata è l'altru seria u portu di uscita. Unu di elli hè cunnessu à u manguu d'oliu di pressione è l'altru serà cunnessu à u manguu di ritornu di l'oliu.

x7

Portu T: Portu di Scaricamentu di l'Oliu.

Di solitu ci sò dui picculi porti accantu à i porti P1 è P2. Unu di elli hè validu per a cunnessione è l'altru hè generalmente spegatu. Quandu si assemblea, vi suggeremu di mantene u portu T validu in pusizione superiore. Hè assai impurtante di cunnette stu portu T à a diritta di u manguu di drenu di u casu. Ùn cunnette mai alcunu manguu pressurizatu à u portu T è pò causà un prublema idraulicu è meccanicu à u vostru Motoru di Viaghju.

Portu Ps: Portu di cuntrollu Two Speed.

Di solitu u portu à duie velocità tende à esse u più chjucu portu di un Motoru di Viaghju. A seconda di a diversa fabbricazione è di u mudellu differente, pudete truvà u portu à duie velocità in seguenti trè posizioni possibili:

a. Nantu à a pusizione superiore di u portu P1 & P2 davanti à u bloccu di manifold.

b. Da u latu di u manifold è à 90 gradi à a direzzione di a faccia anteriore.

c. U latu posteriore di u collettore.

x8

Portu Ps in pusizione laterale

x9

Portu Ps in pusonu posteriore

Cunnette vi stu portu à u tubu d'oliu di commutazione di velocità di u vostru sistema di macchina.

Se avete bisognu di qualsiasi supportu tecnicu, cuntattate u nostru ingegnere.


Tempu di posta: Jun-30-2020