E strutture cumune di escavatori includenu centrale elettrica, dispositivu di travagliu, meccanisimu di rotazione, meccanisimu di cuntrollu, meccanisimu di trasmissione, meccanisimu di camminata è impianti ausiliari.

News-Draft-12

Da l'apparenza, l'excavatore hè cumpostu di trè parti: dispositivu di travagliu, giradischi superiore è meccanismu di camminata. Sicondu a so struttura è scopu, pò esse divisu in: tippu di cingoli, tippu di pneumatici, tippu di camminata, pienu idraulicu, semi idraulicu, rotazione cumpleta, rotazione micca cumpleta, tipu generale, tipu speciale, tipu articulatu, tipu di boom telescopicu è assai altri tippi.

U dispositivu di travagliu hè un dispositivu chì completa direttamente u compitu di scavi. Hè articulatu da trè parti: boom, bastone è benna. Boom up and down, u bracciu telescopicu è a rotazione di a benna sò tutti cuntrullati da cilindri idraulici à doppiu azzione alternativi. Per risponde à i bisogni di e varie operazioni di custruzzione, l'escavatore pò esse dotatu di una varietà di dispositivi di travagliu, cume scavà, sollevà, caricare, livellà, pince, dozing, martelli d'impattu è altri strumenti di travagliu.

U dispositivu di rotazione è di camminata hè u corpu di l'escavatore idraulicu, è a parte superiore di u giradischi hè dotata di un dispositivu di potenza è di un sistema di trasmissione. U mutore hè a fonte d'energia di l'excavatore. A maiò parte di u diesel hè aduprata in un locu cunveniente, è u mutore elettricu pò ancu esse adupratu invece.

U meccanismu di trasmissione trasmette a putenza di u mutore à i motori idraulici, cilindri idraulici è altri attuatori attraversu a pompa idraulica, è spinge u dispositivu di travagliu à spostassi, cumpletendu cusì diverse attività.

News-Draft-14

Weitai Hydraulic hè unu di i principali fornitori idraulici di a Cina, è s'impegna à furnisce eccellenti prudutti è servizii idraulici à l'imprese è à l'utenti finali in u mondu.

I motori idraulici Weitai sò aduprati da alcuni famosi fabbricanti di escavatori cume SANY, XCMG è SDLG.

News-Draft-13

News-Draft-15

U mutore di viaghju Weitai hè ancu rimpiazzabile cù più di 95% di motori di viaghju marche famose in u mondu cum'è Nachi, Eaton, Doosan, KYB, Nabtesco, ecc.

News-Draft-16

 


Tempu di posta: Sep-08-2020