U 28 di Dicembre di u 2018, a Cunferenza Annuale 2018 è u Forum di Fabbricazione Intelligente di l'Associazione di Manifattura di Apparecchiature Shandong cù u tema di "Innovazione Impulsata, Sviluppu Cooperativu" si hè tenuta in Qufu City. 

x3

Direttore di u Primu Uffiziu di Ricerca di u Dipartimentu di Ricerca Ecunomica Estera di u Centru di Ricerca per u Sviluppu di u Cunsigliu di Statu, ricercatore Hu Jiangyun, direttore di l'Uffiziu di Ricerca di Fabbricazione di l'Accademia Cinese di Ingegneria, membru di u Cumitatu Strategicu Cunsultante, Prufessore Qu Xianming di l'Accademia Cinese di Scienze Meccaniche, è Direttore di u Cumitatu di Digitalizazione di u Cluster di l'Industria Automobile di Shandong, An Zhang. Più di 300 rapprisentanti cumpresu u presidente, u vicepresidente, i supervisori, i direttori, l'unità membri, l'imprese di fabbricazione di attrezzature è i media di tutti i settori di a vita anu assistitu à a riunione. Li Deqiang, membru di u Cumitatu Permanente di l'11u Cumitatu Naziunale di a Cunferenza Cunsultativa Politica di u Populu Cinese, vicepresidente di a 10a Conferenza Cunsultativa Politica Pruvinciale di Shandong, Chen Bin, vicepresidente esecutivu di a Federazione di l'Industria Macchinaria Chine, Li Yingfeng, ingegnere capu di u Bureau Provinciale di l'Industria è di l'Infurmazione di Shandong, è Qin Key, vicepresidentu di l'Istitutu Pruvinciale di l'Industria è di a Tecnulugia di l'Infurmazione di Shandong, Peng Zhaohui, di a cità di Qufu, hà participatu à a riunione è hà fattu un discorsu.

x4

A riunione hà riesaminatu è appruvatu a pruposta di mudificazione di l'articuli di l'associazione, è hà elogiatu l'imprese eccezionali, l'imprenditori eccezziunali, e cumpagnie membri eccezionali è i prudutti annuali di l'industria di fabricazione di apparecchiature Shandong 2018 in l'industria di fabbricazione di attrezzature in 2018.

x5

Weitai Hydraulica hè stata eletta per esse 2018 Imprese eccezziunale annuale. È u nostru presidente Mr. Shawn hè statu elettu cum'è Imprenditore eccezziunale annuale. Complimenti!
In 2019, continueremu à travaglià assai è continueremu à furnisce prudutti eccellenti è servizii prufessiunali à i nostri clienti.

x6

Tempu di posta: Jun-30-2020