U pesu di e scavatrici cingolate medie è grandi hè generalmente superiore à 20t. L'inerzia di a macchina hè assai grande, chì porterà un grande impattu à u sistema idraulicu durante l'iniziu è a fine di a macchina. Dunque, u sistema di cuntrollu di i motori di viaghju deve esse miglioratu per adattassi à stu tipu di cundizioni di travagliu.

I mutori di viaghju adopranu in generale un mutore à grande velocità più un riduttore planetariu o un riduttore ciculare di pin, è u cuntrollu di u circuitu di a parte di u mutore idraulicu hà e so caratteristiche.

News-Draft-31

U mutore hè dotatu di un dispositivu variabile automaticu ad alta tensione. Quandu l'ingranaggio à grande velocità hè impegnatu, u circuitu hè cunnessu à u portu di spostamentu manuale à l'oliu, spingendu a valvula di spostamentu à manca per fà chì u mutore diventi un picculu spiazzamentu; Quandu a resistenza aumenta è a pressione di l'oliu cresce à u valore impostatu, l'oliu spinge a valvula di spostamentu à destra, è u mutore cambia automaticamente in un ingranaggio à bassa velocità di spostamentu grande per aumentà u torque. Dunque, i mutori di trasmissione finali ponu cambià automaticamente a marcia mentre cambia a resistenza à u camminu.

News-Draft-333News-Draft-32

Weitai Hydraulic hè un primu fornitore di Motori Idraulici, in particulare per i motori di viaghju (Azionamenti finali). I motori di viaghju Weitai sò intercambiabili cù e più famose marche di motori di viaghju cum'è Eaton, Nachi, KYB, Doosan, Nabtesco, etc. Per più infurmazione, cuntattate cùsales@wintintech.com .


Tempu di posta: Sep-08-2020